/ Modeļi /

D-MAX Double Cab

Isuzun D-Max Double Cab – ērts brigādes darbarūķis!

Pateicoties mūsdienīgai pastiprinātai un stingrākai konstrukcijai, kā arī transmisijas, stūres un balstiekārtas uzlabojumiem, Jaunais Isuzu D-Max lieliski turas uz ceļa. Isuzu D-Max ir 1,9 litru RZ4E dīzeļmotors (Euro 6d) un sešpakāpju manuālā pārnesumkārba vai 6 pakāpju automātiskā pārnesumkārba "Rev-Tronic" ar manuālās pārnesumkārbas sporta režīmu. Transportlīdzeklis var vilkt piekabi ar bremzēm līdz 3500 kg, maksimālais pieļaujamais sakabes slodzes limits ir 350 kg un piekabes šupošanās vadības sistēma ir standarta. Visu riteņu piedziņas modeļiem ir pieejama arī aizmugurējās ass diferenciāļa bloķēšana. D-Max klīrenss ir 240 mm.

Ceļojums ar pikapu nekad nav bijis tik ērts. Jūsu rīcībā ir arī progresīvās tehnoloģijas un inovatīvie risinājumi, ko sagaidāt no modernas automašīnas. D-Max ir augstas izšķirtspējas pielāgojams skārienekrāns ar DAB + digitālo radio, Android Auto™ un bezvadu Apple CarPlay® atbalstu, kā arī runas atpazīšanu. Lielais 4,2 collu digitālais displejs ļauj vadītājam, izmantojot stūri, piekļūt visai informācijai par mērinstrumentu bloku, tostarp digitālajam ātruma displejam. D-Max ir satelītnavigācija un astoņi telpiskās skaņas skaļruņi kabīnē katru braucienu ar augsta kvalitātes koncertu..

Automātiska divzonu gaisa kondicionēšana.

Jauns instrumentu panelis ar 4,2 collu krāsu displeju.

Deviņu collu skārienekrāns atbalsta Apple CarPlay un Android Auto lietojumprogrammas.

Double Cab modelis var uzņemt līdz pieciem cilvēkiem un tajā ir pietiekami daudz vietas precēm un aprīkojumam.

Jaunā D-Max virsbūve ir nostiprināta, lai labāk aizsargātu tās pasažierus no jebkura leņķa ārējā trieciena. Lielākas priekšējās un aizmugurējās bremzes palielina apstāšanās jaudu, savukārt sēdekļi ir paredzēti trieciena absorbēšanai ārkārtas situācijā. Un gadījumā, ja atveras kāds no D-Max astoņiem gaisa spilveniem, pikapa durvis atslēdzas automātiski.

D-Max ietver vairākas drošības funkcijas, kas darbojas automātiski un patstāvīgi, lai atrisinātu bīstamas situācijas – parasti pirms vēl vadītājs pamanījis briesmas. Piemēram, palīgsistēma braukšanas uzsākšanai kalnā un nogāzes kontroles sistēma, aizmugures šķērsvirziena satiksmes brīdinājums, joslas ieturēšanas un aklās zonas uzraudzības sistēma.