top of page

Krāsas

VEIKTSPĒJA

SUZUKI SWIFT TEHNOLOĢIJA

Moderns DUALJET benzīna dzinējs

Swift ir aprīkots ar jaunu 1,2 litru tilpuma DUALJET benzīna dzinēju. Tas attīsta 61 kW (83 ZS) jaudu un 107 Nm maksimālo griezes momentu. Ar šādu jaudu pietiek, jo automobiļa pašmasa ir nepilni 1000 kilogrami. Visiem dzinējiem ir divas sprauslas uz cilindru, kas palīdz maksimāli samazināt degvielas patēriņu un CO2 izmešus. Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir tikai 4,9 l/100 km, bet CO2 izmešu līmenis ir 110 g/km.


AllGrip Auto – pilnpiedziņas sistēma

Swift ir aprīkots ar AllGrip sistēmu, kas automātiski sadala vilci starp visiem četriem riteņiem. Labos braukšanas apstākļos jauda tiek pievadīta priekšējiem riteņiem, un Swift kļūst par priekšpiedziņas automobili, samazinot degvielas patēriņu. Ja priekšējie un aizmugurējie riteņi sāk griezties ar atšķirīgu ātrumu, AllGrip Auto nekavējoties pievada vilci arī aizmugurējiem riteņiem.


Jaunas paaudzes virsbūve un šasija

Swift jaunā šasija ir izstrādāta īpaši rūpīgi. Jaunās šasijas stūrakmens ir izliekta forma, kam nepieciešams būtiski mazāk šķērselementu un kas labāk izkliedē trieciena enerģiju.  Salīdzinot ar iepriekšējo modeli, tā ir kļuvusi par 30 kilogramiem vieglāka.



Virsbūves konstrukcijā ir izmantots trīsreiz vairāk ultraizturīga tērauda un divreiz vairāk īpaši izturīga tērauda nekā iepriekšējās paaudzes Swift modelī. Rezultātā virsbūve ir kļuvusi par 40 kg vieglāka nekā līdz šim. Virsbūves ir kļuvusi stingrāka, pateicoties tās dizainam un konstrukcijai.


Pārveidota piekare

Jaunās Swift versijas šasija lieliski sader ar jaunu, vieglāku piekari, kas saglabā Swift raksturīgo lielisko vadāmību. Ir pārveidoti priekšējie Makfersona piekares elementi, piemēram šķērstabilizators ir kļuvis īsāks un dobāks, bet priekšējais tilts vieglāks un stingrāks. Ir pārveidoti arī aizmugures piekares elementi. Piemēram, ir mainīta šķērsstieņu un balsta kronšteinu uzbūve, padarot tos vieglākus un stingrākus. Swift piekare vienmēr ir atsevišķi optimizēta priekšpiedziņas un pilnpiedziņas automobiļiem.

Drošība

Āriene

Salons

Vienkārši stilīgs

Swift ir pierādījums tam, ka arī neliels automobilis var būt moderns. Salona apdarē dominējošo eleganti melno krāsu košāku padara sudrabotas dekoratīvās detaļas. Katrs vadītāja vietas elements ir veidots tā, lai katrs brauciens būtu ērts un patīkams. Mērinstrumentu panelī ir skaidri salasāmi instrumenti un šķidro kristālu displejs, kas attēlo degvielas patēriņu, ar atlikušo degvielu veicamo attālumu un citu informāciju. Tumsā mērinstrumentu panelim ir elegants apgaismojums.




Salons, kas uzlabo garastāvokli

Salons ir izstrādāts, ņemot vērā vadītāja ērtības, – visas pogas un slēdži ir novietoti tieši tur, kur vadītājs tos vēlētos. Pateicoties projektēšanā izmantotajai filozofijai – “vadītājs kā prioritāte”, iekāpjot automobiļa salonā, nekavējoties rodas vēlme doties ceļā. Sporta automobiļos iepazītais “D” formas stūres rats, īpaši atbalstoši sēdekļi un autovadītāja virzienā pavērstā vidus konsole rada sportisku un kvalitatīvu vidi.




Lielisks aprīkojums

Izmantojot Suzuki Smart Audio lielo 7” skārienjūtīgo ekrānu, ir viegli atskaņot mūziku un video, pārvaldīt ar MirrorLinkTM, Android AutoTM vai Apple CarPlayTM savietojamu mobilo tālruni, radio, mp3, USB un Bluetooth.

Ar MirrorLink™ vai Apple CarPlay™ savietojamu mobilo tālruni pievieno, izmantojot USB vadu, un pēc tam tālrunī esošās lietotnes ir iespējams izmantot ar skārienjutīgā ekrāna starpniecību.

Atpakaļskata kamera Standartaprīkojumā iekļautā atpakaļgaitas kamera automobiļa novietošanu stāvvietā padara vienkāršāku un drošāku, jo atpakaļgaitas kamerā ir saskatāmas zonas, kuras nav redzamas atpakaļskata spoguļos.

Navigācija Suzuki Smart Audio sistēma ir saderīga ar navigāciju.

Drošība Swift GA un GL modeļu papildaprīkojumā ir pieejama autonomās avārijas bremzēšanas sistēma (AEB) un adaptīvā kruīza kontrole (ACC).



Plašs salons

Kaut arī no ārpuses Swift izskatās kā īsts mazgabarīta automobilis, salonā ērti jutīsies gan vadītājs, gan pasažieri. Pateicoties lielai garenbāzei un inovatīvam priekšējo sēdekļu dizainam, ir izdevies iegūt papildu vietu aizmugures pasažieriem, kuri tagad var baudīt ērtāku sēdpozīciju. Savukārt daži atjautīgi risinājumi ļauj palielināt bagāžas nodalījuma ietilpību, kad tas nepieciešams.



Visbūtiskākais Swift jaunums ir palielinātais bagāžas nodalījuma tilpums, kas tagad ir 265 litri. Savukārt nolokot 60:40 proporcijā asimetriski sadalīto aizmugures sēdekli, tas pieaug līdz 947 litriem.

Daudz vietas mantām

Swift 4×4 maina līdzšinējo priekšstatu par mazgabarīta pilnpiedziņas automobiļiem. Pateicoties pārdomātiem risinājumiem, visās mantu glabāšanas vietās un atjautīgi izvietotajos mazajos nodalījumos viss nepieciešamais ir tieši pa rokai, gan sniedzot ērtības lietošanā, gan padarot braucienu drošāku.




*Suzuki Motor Corporation vai Suzuki Motor Finland Oy neuzņemas atbildību par citu mobilo iekārtu savietojamību ar Suzuki automobiļu MirrorLink un/vai Bluetooth sistēmām vai par darbības traucējumu radītajām problēmām. Android Auto un Apple CarPlay tiek priekšinstalētas. Pakalpojuma darbība atkarīga no pakalpojumu nodrošinātāja.

Parastās krāsas



Perlamutra un metāliskas krāsas


Divkrāsu







SWIFT 4×4 HIBRĪDS

Suzuki Swift tagad ir pieejams arī kā hibrīda modelis ar klasē labāko aprīkojumu. Swift hibrīds piedāvā vēl augstāku komforta un drošības līmeni. Tas ir aprīkots ar 1,2 Dualjet dzinēju, četru riteņu piedziņu un piecu pakāpju manuālo pārnesumkārbu.

Suzuki „SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki)” hibrīda sistēma palīdz dzinējam ar vieglu, kompaktu integrētu starteri-ģeneratoru (ISĢ), kas var darboties arī kā elektromotors, un ar ļoti efektīvu litija jonu akumulatoru ar izcilu uzlādes un barošanas spēju. Šī ir optimāla, mazgabarīta automobiļiem piemērota hibrīda sistēma, kas nodrošina degvielas ekonomiju un neaizņem daudz vietas. Hibrīda sistēmas jauda ir 2,3 kW, bet griezes moments — 50 Nm.

 


Suzuki Swift hibrīdam ir labākais aprīkojums savā klasē par šādu cenu. Standarta komplektācijā ietilpst prožektora tipa priekšējie LED lukturi ar LED dienas gaitas lukturiem un LED aizmugures kombinētie lukturi, tālo gaismu palīgsistēma un miglas lukturi. Daudzfunkcionālā 3 spieķu ādas stūre ar ergonomiski izvietotām pogām ļauj lietot audiosistēmu, tālruni, adaptīvo kruīza kontroli un ātruma ierobežotāju, nenoņemot rokas no stūres. Swift ir arī elektriski darbināmi logi priekšā un aizmugurē, bezatslēgas piekļuves sistēma un 16 collu vieglmetāla diski.




Navigācija un atpakaļskata kamera

7 collu skārienjutīgais ekrāns ļauj intuitīvi izmantot multivides funkcijas, tai skaitā audio atskaņošanu, brīvroku tālruni, navigācijas sistēmu un viedtālruņa integrāciju. Funkcijas var izvēlēties četros galvenajos darbības režīmos — Listen (Klausīšanās), Call (Zvanīšana), Drive (Braukšana) un Connect (Savienošana).

Smartphone Linkage Display Audio ir jau instalētas Apple CarPlay, Android AutoTM un MirrorLinkTM lietotnes. Pievienojot saderīgu iPhone tālruni ar USB, Apple CarPlay ļauj veikt tālruņa zvanus, klausīties mūziku, nosūtīt un saņemt ziņas, kā arī iegūt braukšanas norādes, izmantojot balss komandas vai pieskaroties audiosistēmas displejam. Izmantojot navigācijas sistēmu, var doties uz jaunām vietām, neuztraucoties par automobiļa novietošanu stāvvietā. Atpakaļskata kamera palīdz novietot automobili stāvēšanai pat šaurākajās vietās.




DROŠĪBA LIELĀKAI PĀRLIECĪBAI
Adaptīvā kruīza kontrole

Kad priekšā atrodas cits transportlīdzeklis, adaptīvā kruīza kontrole ar milimetru viļņu radara palīdzību mēra attālumu līdz tam un automātiski ietur drošu distanci atbilstoši kādam no trim iespējamajiem iestatījumiem, ko izvēlējies vadītājs*. Kad priekšā nav citu transportlīdzekļu, sistēma uztur autovadītāja iestatīto ātrumu (no 40 km/h līdz 160 km/h). * Distance starp transportlīdzekļiem ir atkarīga no braukšanas ātruma.

1. Nemainīga ātruma kontrole Izvēlies braukšanas ātrumu, kad priekšā nav transportlīdzekļu.

2. Ātruma samazināšanas kontrole Ja priekšā ir lēnāk braucošs transportlīdzeklis, Swift attiecīgi pielāgo ātrumu, lai garantētu drošību.

 

3. Ātruma palielināšanas kontrole Ja priekšā ir lēnāk braucošs transportlīdzeklis un autovadītājs pārkārtojas uz citu joslu, Swift automātiski palielina ātrumu līdz izvēlētajam braukšanas ātruma iestatījumam.


Divu sensoru bremzēšanas palīgsistēma

Šī pamataprīkojumā iekļautā funkcija izmanto pie vējstikla piestiprinātu vienobjektīva kameru un lāzera sensoru, lai atpazītu priekšā esošus transportlīdzekļus vai gājējus, kā arī brīdina par iespējamām sadursmēm. Ja autovadītājs veic ārkārtas bremzēšanu, sistēma pastiprina bremzēšanas spēku. Ja pretsadursmes palīgsistēma konstatē, ka no sadursmes nevar izvairīties, tā automātiski veic bremzēšanu.

 


1. Brīdinājums Ja sistēma nosaka, ka pastāv sadursmes ar priekšā esošu šķērsli risks, tā aktivizē skaņas brīdinājumu un vizuālu brīdinājumu (daudzfunkcionālajā displejā). Sistēma atpazīst nekustīgus objektus, kad braukšanas ātrums ir no 5 līdz 80 km/h, un kustīgus objektus, kad braukšanas ātrums pārsniedz 5 km/h.

2. Bremzēšanas palīgsistēma Ja pastāv liels sadursmes ar priekšā esošu šķērsli risks, un autovadītājs strauji bremzē, sistēma aktivizē bremzēšanas palīgsistēmu, palielinot bremzēšanas spēku. Sistēma darbojas, ja braukšanas ātrums ir vismaz 5 km/h.

3. Automātiska bremzēšana Ja sadursmes ar priekšā esošu šķērsli risks pieaug vēl vairāk, sistēma veic spēcīgu automātisku bremzēšanu, lai novērstu sadursmi vai mazinātu tās sekas. Sistēma veic bremzēšanu, reaģējot uz nekustīgiem objektiem ātrumā no 5 līdz 30 km/h un uz kustīgiem objektiem ātrumā virs 5 km/h.



Brīdinājums par novirzīšanos no joslas

Kad braukšanas ātrums ir vismaz 60 km/h, brīdinājuma par novirzīšanos no joslas funkcija prognozē automobiļa trajektoriju un sniedz autovadītājam vizuālus (displejā un indikatoru veidā) un sajūtamus (stūres vibrāciju veidā) brīdinājumus.

Brīdinājums par novirzīšanos no joslas

Kad braukšanas ātrums ir vismaz 60 km/h, brīdinājums par novirzīšanos no joslas aprēķina braukšanas trajektoriju un aktivizē skaņas un vizuālus brīdinājumus, ja automobilis novirzās no trajektorijas autovadītāja miegainības dēļ.

 

Tālo gaismu palīgsistēma

Ja braukšanas ātrums ir vismaz 40 km/h, tālo gaismu palīgsistēma automātiski pārslēdz priekšējos lukturus no tālajām uz tuvajām gaismām atkarībā no citu transportlīdzekļu klātbūtnes un apgaismojuma apstākļiem.



PĀRREDZAMS UN STILĪGS MĒRIERĪČU PANELIS

Matētais hroma pārklājums izceļ divus galvenos mērinstrumentus ar smalkām iedaļām, ko papildina sarkanas un baltas krāsas akcenti. Pārredzamo, sportisko dizainu akcentē galvenajos mērinstrumentos ietvertie dzesēšanas šķidruma temperatūras un degvielas līmeņa indikatori, kas piešķir tahogrāfa pulkstenim līdzīgu efektu. Uzlabotais daudzfunkcionālais 4,2 collu TFT LCD displejs ieņem vietu mērierīču paneļa centrā, informējot autovadītāju, sniedzot precīzus un intuitīvi izprotamus datus par automobiļa darbību, piemēram, par dinamisko paātrinājumu, dzinēja jaudu un griezes momentu, kā arī akseleratora un bremžu lietošanu.

 




Video










 suzuki connect