Jaunais Citroën C3 Aircross kompaktais apvidus auto: pārdoti vairāk kā 100 000 modeļu!
2018. gada 14. augusts
Tikai desmit mēnešus pēc nonākšanas pārdošanā jaunais Citroën C3 Aircross kompaktais apvidus auto jau pārsniedza 100 000 pārdoto automašīnu, no kurām 70 000 tika pārdotas 2018. gadā. Šis jaunais modelis ir Citroën otrais pārdotākais modelis uzreiz pēc C3. Rezultāti apliecina zīmola agresīvo stratēģiju, pateicoties kurai kopējie pārdošanas apjomi pasaulē pirmā pusgada laikā pieauga 9%, sasniedzot augstāko pārdošanas līmeni Eiropā pēdējo 7 gadu laikā!
Jaunais Citroën C3 Aircross kompaktais apvidus auto turpina šo lielisko tendenci. Kopējais pārdoto automašīnu skaits kopš oktobra jau ir pārsniedzis 100 000, no kurām 70 000 tika pārdoti kopš 2018. gada sākuma. Pārdošanas apjomi liecina, ka šis modelis ir otrais visvairāk pārdotākais Citroën modelis pēc jaunā C3. Panākumi apliecina zīmola jaunās agresīvās stratēģijas veiksmi. 2018. gada pirmajā pusē Citroën pārdošanas apjomi visā pasaulē pieauga par 9% (salīdzinot ar 2017. gada pirmo pusi), sasniedzot augstākos pārdošanas apjomus Eiropā pēdējo 7 gadu laikā.
Unikālais dizains, standarta modulārais izkārtojums, plašās personalizācijas iespējas, kā arī 12 autovadītāja atbalsta sistēmas piešķir jaunajam Citroën C3 Aircross kompaktajam apvidus maģisko valdzinājumu:
• 55% pasūtījumu ar labāko komplektāciju (Shine);
• 35% pasūtījumu ar vienu no četriem interjera apdares variantiem;
• 25% pasūtījumu ar divu krāsu jumtu un 30% ar Krāsu komplektu (Colour Pack) (krāsoti jumtu reliņi, gaismu rāmji, spoguļi un priekšējo lukturu rāmji).
Jaunais C3 Aircross kompaktais apvidus auto ieguva Eiropas AUTOBEST 2018 balvu. Tāpat Lielbritānijā šis modelis tika nosaukts par gada kompakto apvidus auto AUTO EXPRESS Car Awards 2018 konkursa ietvaros.