Jaunais Suzuki Across – jaudīgs, grezns Suzuki modelis ar patiešām zemu izmešu daudzumu
2020. gada 14. jūlijs
Suzuki kolekcijas flagmanis pilnīgi jaunais SUV Across ir lielāks un jaudīgāks nekā jebkurš cits modelis. Jaunums paplašina Suzuki hibrīdu piedāvājumu ar spraudkontaktu hibrīda versiju un dažādu četru riteņu piedziņas klāstu.
Dizains apvieno SUV jaudīgās īpašības un pieskārienu sportiskumam. Priekšējai režģim ir tāds pats stils kā Swift Sport, pievienojot Across Suzuki dizaina jaunajai saimeisai. Gaismas diodes priekšpusē un aizmugurē un augstas kvalitātes 19 collu vieglmetāla diski piešķir stilam jaunus akcentus.
Jaunais Suzuki Across izmanto Toyota vairāk nekā divu gadu desmitu pieredzi hibrīdtehnoloģijās. Skaitļi runā paši par sevi, jo benzīna motors un divu elektriskomotoru maksimālā kombinētā jauda ir 225 kilovati (306 ZS), kas ļauj Across no stāvoša starta līdz simts kilometriem paātrināties 6,2 sekundēs, saskaņā ar WLTP standartu CO2 izmeši daudzums ir tikai 22 g / km.
Vadītājs var izvēlēties vienu no četriem režīmiem, kas piemēroti situācijai. Braucot EV režīmā, elektromotors vienmēr tiek izmantots, pat ja ir nospiests akseleratora pedālis un automašīnas maksimālais ātrums ir 135 km / h, braucot elektriskajā režīmā. Izmantojot EV / HV vai HV braukšanas režīmu, benzīna motors vajadzības gadījumā palīdz ar papildu jaudu. No diviem braukšanas režīmiem EV / HV lielāku uzsvaru liek uz elektromotora izmantošanu. Ceturtais ir akumulatora uzlādes režīms, lai nodrošinātu, ka akumulatoram ir daudz enerģijas. Tas ir nepieciešams, piemēram, braucot uz pilsētu, kur drīkst braukt tikai ar automašīnām, kas nerada CO2 emisiju.
Kabīne apvieno komfortu, greznību un vieglu braukšanu. Vadītājs uzreiz atrod perfektu braukšanas stāvokli ar sēdekļa universālajām elektriskajiem regulējumiem un ar elektriski regulējamo jostas atbalstu. Vadītājs informāciju saņem no instrumentu paneļa 7 collu krāsu displeja, kuru var modificēt pēc vēlēšanās, kā arī no 9 collu skārienekrāna uz paneļa.
Visu riteņu piedziņa Suzuki Across ir pilnībā elektroniska, bez mehāniska savienojuma starp priekšējiem un aizmugurējiem riteņiem. E-Four sistēmai ir visas labās četru riteņu piedziņas īpašības un tajā pašā laikā patēriņš ir ļoti mazs. Aizmugurējai asij ir elektromotors, kas ģenerē 40 kilovatu jaudu un 121 ņūtonmetru griezes momentu un tas ir savienots ar priekšējo elektromotoru, izmantojot AWD integrēto vadību (AIM).
Tāpat kā Suzuki Vitara, arī Across ir viens no labākajiem drošības aprīkojuma komplektiem savā klasē.
Jaunā Suzuki Across pārdošana sāksies rudenī.