top of page

Citroën C4 un ë-C4 - 100% ëlectric - jaunas koncepcijas paraugi kompakto hečbeku segmentā!

2020. gada 14. jūlijs



Ar aerodinamisku un plūdenu dizainu tie atbalso Citroën raksturīgākās stila pazīmes, tai skaitā jauno V burta formas rakstu priekšējos un aizmugurējos lukturos. Tie automobiļiem piešķir izteiksmīgu un pārliecinošu izskatu. Katrs pircējs varēs auto pielāgot atbilstoši savam raksturam un gaumei, jo viņa izvēlei ir sagatavota 31 eksterjera noformējuma kombinācija un seši dažādi stili interjeram.



Jaunais ë-C4 - 100% ëlectric, kas ir jau piektais Citroën zīmola elektroauto, kā arī jaunais C4 pircējiem dāvā iespēju izvēlēties starp efektīviem un jaudīgiem trīs dažādu tipu dzinējiem. ë-C4 - 100% ëlectric tas ir 100 kW jeb 136 zirgspēku elektromotors, kas darbojas tandēmā ar 50 kWh bateriju un dod iespēju pēc uzlādes nobraukt 350 kilometrus, savukārt C4 motoru klāstā ir Euro 6d izmešu normām atbilstoši benzīna dzinēji ar jaudu no 100 līdz 155 zirgspēkiem un dīzeļdzinēji ar 110 - 130 zirgspēku jaudu.



Jaunajiem C4 un ë-C4 - 100% ëlectric ir jauns eleganta dizaina automātiskās transmisijas pārslēgs, kura intuitīvu lietošanu nodrošina tikai trīs pozīcijas (R, N un D). P jeb Parking un M jeb Manual režīmu aktivizēšanai paredzētas izgaismotas pogas. ë-C4 - 100% ëlectric modelī M pogas vietā atrodas slēdzis ar apzīmējumu B jeb Brake, un ar to tiek aktivizēts bremžu enerģijas rekuperācijas režīms. Līdzās ātrumpārslēga manipulatoram atrodas elektriskās stāvbremzes pievilkšanas svira, kā arī Eco, Normal un Sport braukšanas režīmu selektors, kas uzstādīts automātiskajiem modeļiem.



Jaunais ë-C4 - 100% ëlectric, kas ir jau piektais Citroën zīmola elektroauto, kā arī jaunais C4 pircējiem dāvā iespēju izvēlēties starp efektīviem un jaudīgiem trīs dažādu tipu dzinējiem. ë-C4 - 100% ëlectric tas ir 100 kW jeb 136 zirgspēku elektromotors, kas darbojas tandēmā ar 50 kWh bateriju un dod iespēju pēc uzlādes nobraukt 350 kilometrus, savukārt C4 motoru klāstā ir Euro 6d izmešu normām atbilstoši benzīna dzinēji ar jaudu no 100 līdz 155 zirgspēkiem un dīzeļdzinēji ar 110 - 130 zirgspēku jaudu.



Jaunais ë-C4 - 100% ëlectric, kas ir jau piektais Citroën zīmola elektroauto, kā arī jaunais C4 pircējiem dāvā iespēju izvēlēties starp efektīviem un jaudīgiem trīs dažādu tipu dzinējiem. ë-C4 - 100% ëlectric tas ir 100 kW jeb 136 zirgspēku elektromotors, kas darbojas tandēmā ar 50 kWh bateriju un dod iespēju pēc uzlādes nobraukt 350 kilometrus, savukārt C4 motoru klāstā ir Euro 6d izmešu normām atbilstoši benzīna dzinēji ar jaudu no 100 līdz 155 zirgspēkiem un dīzeļdzinēji ar 110 - 130 zirgspēku jaudu.



Jaunajiem C4 un ë-C4 - 100% ëlectric ir jauns eleganta dizaina automātiskās transmisijas pārslēgs, kura intuitīvu lietošanu nodrošina tikai trīs pozīcijas (R, N un D). P jeb Parking un M jeb Manual režīmu aktivizēšanai paredzētas izgaismotas pogas. ë-C4 - 100% ëlectric modelī M pogas vietā atrodas slēdzis ar apzīmējumu B jeb Brake, un ar to tiek aktivizēts bremžu enerģijas rekuperācijas režīms. Līdzās ātrumpārslēga manipulatoram atrodas elektriskās stāvbremzes pievilkšanas svira, kā arī Eco, Normal un Sport braukšanas režīmu selektors, kas uzstādīts automātiskajiem modeļiem.



Citroën C4 salona apdarē izmantotie materiāli piešķir mašīnai papildus vērtību, jo ir maigi visās pieskaršanās vietās - vai tas būtu instrumentu paneļa aizsargs, durvju paneļu segmenti vai elkoņa balsts. Zīdaini hromētas vai spīdīgi melnas krāsas akcenti ap ventilācijas lūkām, uz stūres, instrumentu panelī, gaisa kondicionēšanas sistēmas un izklaides sistēmas pārslēgu blokos, uz priekšējā paneļa un viduskonsoles C4 interjeram dod nepieciešamo izsmalcinātību, bet vienlaikus arī ļauj ātrāk identificēt noderīgākās funkcijas.



Progressive Hydraulic Cushions® balstiekārtas izstrādes gaitā Citroën iesniedza 20 patenta pieteikumus, tomēr tās darbības princips ir vienkāršs. Ja tradicionālā tipa balstiekārtas sistēmu veido amortizators, atspere un mehānisks atdures punkts abos balstiekārtas darbības diapazona galos, tad Citroën sistēmā katrā pusē papildu klāt nāk vēl pa diviem hidrauliskiem stoperiem. Viens no tiem strādā kompresijas, bet otrs - dekompresijas brīdī. Atkarībā no braukšanas apstākļiem un slodzes automobilis būtībā iegūst divpakāpju balstiekārtu, kas mašīnas gaitai nodrošina “lidojošā paklāja” efektu uz nelīdzenas virsmas un pat pēc spēcīga trieciena novērš riteņa lēkāšanu.



Jaunais ë-C4 - 100% ëlectric spēj braukt bez CO2 izmešiem un WLTP ciklā ar vienu uzlādi veic 350 kilometrus. Ar spēcīgu 136 ZS, 260 Nm elektromotoru aprīkotais ë-C4 - 100% ëlectric līdz 100 km/h paātrinās 9,7 sekundēs, un tā maksimālais ātrums ir 150 km/h. Automobilim uzstādīto 50 kWh bateriju var lādēt 100 kW uzlādes stacijās, kur enerģijas uzkrāšanas temps ir 10 km/min.

Jaunie C4 un ë-C4 - 100% ëlectric Latvijas tirgū nonāks šā gada nogalē.

bottom of page