top of page
WEB slaideris (1920 x 530 px) KGM-2.png

SUZUKI VITARA

Veiktspēja bez kompromisiem

ree

IZCILS UZ JEBKĀDA SEGUMA

Vitara prot sagādāt prieku daudzos veidos un ļauj izbaudīt brīvību uz jebkāda seguma. Vitara AllGrip Select pilnpiedziņas sistēma piedāvā dažādus režīmus, bet pilna un daļēja hibrīda versijas ļauj izbaudīt hibrīda degvielas ekonomijas priekšrocības un paātrinājumu.Vitara ir pieejams ar priekšējo riteņu piedziņu vai pilnpiedziņu.

Pilnais hibrīds

Tam ir 1,5 litru Dualjet benzīna dzinējs ar zemu degvielas patēriņu, zemiem izmešiem un izcilu griezes momentu visā apgriezienu diapazonā, kas nodrošina vienmērīgu, strauju paātrinājumu. Hibrīda sistēma sastāv no motora-ģeneratora, 140 V litija jonu akumulatora un 6 pakāpju Auto Gear Shift (AGS) transmisijas.

ree


ree

48 V daļējais hibrīds

1,4 litru Boosterjet dzinējam ir tiešā degvielas iesmidzināšana labākai degvielas ekonomijai un lielākai jaudai un turbokompresors ar starpdzesētāju lielākam griezes momentam pie zemiem apgriezieniem. Tam ir integrēts starteris-ģenerators un augstas efektivitātes 48 V litija jonu akumulators ar izcilu uzlādes un strāvas atdeves spēju. Tas ir aprīkots ar 6 pakāpju manuālo transmisiju.


ree

ALLGRIP SELECT – ELEKTRONISKI VADĀMA PILNPIEDZIŅAS SISTĒMA

ALLGRIP SELECT ir Suzuki pilnpiedziņas sistēma ar četrām vadītāja izvēlēm, kas ļauj pielāgot automašīnas braukšanas raksturu dažādiem ceļa apstākļiem un vajadzībām.


Atšķirībā no parastas automātiskās pilnpiedziņas, ALLGRIP SELECT sniedz iespēju pašam izvēlēties režīmu, nodrošinot lielāku degvielas ekonomiju, labāku vadāmību un dinamiku, drošību uz slideniem ceļiem, kā arī stabilitāti sarežģītos apstākļos, piemēram, dubļos vai sniegā.


Elektroniski vadāmā pilnpiedziņas sistēma ALLGRIP SELECT ar braukšanas režīmu izvēli darbojas ar vienkāršu piespiežamu un grozāmu slēdzi, kas ļauj vadītājam pielāgot braukšanas īpašības ceļa segumam vai apstākļiem.


ALLGRIP SELECT nodrošina četrus braukšanas režīmus:


Braukšanas režīms “Auto”

Izvēloties braukšanas režīmu “Auto”, ikdienišķos braukšanas apstākļos tiek ekonomēta degviela, un sistēma pārslēdzas uz pilnpiedziņu tikai tad, ja tiek konstatēta riteņu izslīdēšana.


Braukšanas režīms “Sport”

Šis režīms nodrošina sportisku braukšanu ar dinamisku reakciju un optimālu griezes momenta sadali pagriezienos. Automobiļiem ar automātisko transmisiju režīms optimizē degvielas padevi un dzinēja apgriezienus, nodrošinot ātrāku reakciju.


Braukšanas režīms “Snow”

Ideāli piemērots slideniem ceļiem – sniegā, apledojumā vai lietū. Sistēma pielāgo gāzes pedāļa jutību, aktivizē stabilitātes un vilkmes kontroles sistēmas, optimizējot pilnpiedziņas sadali drošības un stabilitātes nodrošināšanai.


Braukšanas režīms “Lock”

Paredzēts sarežģītiem apstākļiem – dziļā sniegā, dubļos, smiltīs vai uz slidena seguma. Griezes moments tiek sadalīts 50:50 starp priekšējo un aizmugurējo asi, nodrošinot maksimālu saķeri un stabilitāti. Virs aptuveni 60 km/h režīms automātiski pārslēdzas uz “Snow” režīmu.

Nāc uz Testa braucienu!

Izmēģini šo modeli Andre Motors autosalonā – oficiālais Citroën, Isuzu, Suzuki un KGM pārstāvis Latvijā.

bottom of page